Blog o szyciu dekoracyjnych poduszek, przydatnych akcesoriów kuchennych, dziecięcych zabawek oraz innych materiałowych dodatków, jakie można sobie tylko wymyślić.

wtorek, 6 października 2015

Róże z Prowansji


Ostatnimi czasy motyw róż opanował moje mieszkanie. Zamówiłyśmy materiał o pięknym splocie home decor - róże na białym tle. 

Nie spodziewałam się, że tak świetnie wpasuje się do mojego domu. Salon stał się bardzo jasny - jaśniejszy niż kiedykolwiek go widziałam :)



Na razie gotowe są dwie poduszki - z szeroką waniliową koronką i materiałem w drobne oliwkowe paski.










Te skrzydła uszyłam parę miesięcy temu. Nie są skończone, bo coś mi w nich nie pasowało. Chciałam, żeby miały przeszycia na dole, nawet jedno zrobiłam. Ogólnie, wykrój znalazłam w internecie i nie jestem z niego do końca zadowolona. Skrzydełka wyglądają, jak... ząb ;) Tak przynajmniej twierdzi mój synek i trochę się z nim zgadzam.
Wydaje mi się, że skrzydełka powinny być szerzej rozstawione na dole. Następne będą ładniejsze! 



Styl prowansalski jest piękny, jednak to nie jest mój styl, chociaż efekt, jaki uzyskałam w moim mieszkaniu zaskoczył mnie bardzo pozytywnie :) 
Zasłony i poduszki uszyłam dla koleżanki. Ma je już u siebie i tak samo jak ja, jest nimi zachwycona :)
Do tego stylu przygotowuję jeszcze trzy poduszki. Pokażę je przy innej okazji.




**********
Dżasta

25 komentarzy:

  1. Piękny różany komplet
    a z tym zębem mnie ubawiłaś :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) dzieci są mega pomysłowe! A skrzydełka faktycznie wyglądają jak ząb wyrwany z korzeniami :P
      Buziaki!

      Usuń
  2. Cudowne są te róże i pięknie prezentują się w każdej postaci stworzonej przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie,zaraz się wścieknę,właśnie byłam w trakcie pisania komentarza i nagle komputer zaczął mi wariować i mi go gdzieś wcięło : (. Cudownie jest : ). Róże to ja uwielbiam nade wszystko : ). A co do skrzydełek to sama niejednokrotnie szyjąc je miałam dokładnie takie samo skojarzenie jak Twój synek : ). Od pewnego czasu kiedy szyję takie właśnie,to doszywam między nimi kokardkę z koronki i nieco dzięki temu tracą na swojej "zębowatości"; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z tą kokardką, następnym razem też coś dodam :)
      ps. I ja strasznie nie lubię, gdy komputery się zawieszają, przeważnie w najmniejszym oczekiwanym momencie!
      Uściski :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny wzór, taki romantyczny :)
    I ten ząb ... ha ha :)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! Podobają mi się takie łączone poszewki oraz klimaty prowansalskie i shabby-choć moje mieszkanie nie jest urządzone w tych stylach ale czasem przemycam do siebie i adaptuję jakieś drobne dodatki w tym klimacie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze mi się je szyło :) Koronkę kupiłam już dawno, właśnie z myślą o takich łączonych poduszkach. Też jestem zadowolona z efektu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kochana nie dość, że tkanina jest przepiękna, to jeszcze efekt, który uzyskałaś jest świetny, uwielbiam t poduszki, pięknie dobrałaś tkaniny i koronkowy element również! Uwielbiam koronkę w takim zestawieniu :) Co do skrzydełek, jak dla mnie wyglądają anielsko, ale co ja tam wiem, dziecko prawdę Ci powie :D Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, ależ mi się miło zrobiło, jak przeczytałam Twój komentarz :)) Dziękuję!!!
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Uwielbiam taki odcień zieleni.
    Piękny zestaw tkanin.
    Miło przytulić się do takich poduszek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki odcień zieleni.
    Piękny zestaw tkanin.
    Miło przytulić się do takich poduszek:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobały :) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej!

      Usuń
  9. Przepiękny jest ten różany materiał i prawdziwe cudeńka z niego poszyłaś :) Zachwycające są te zasłony i podusie :)
    Salon wygląda niezwykle romantycznie i przytulnie.... po prostu ślicznie :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ten materiał to Home decor i jest naprawdę świetny, z beżowego szyłam kiedyś przybornik, ale ten w róże ma swój niezwykły urok ;)
      Uściski!

      Usuń
  10. Efekt świetny. Bardzo ładnie połączyłaś tkaniny w poszewkach ;) Też nie mój styl, ale u Ciebie bardzo mi się podoba ;) A materiał w róże piękny i widać, że bardzo dobra jakość ;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest, że coś nam się bardzo podoba, ale jednak nie widzimy tego u siebie ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam motywy różane, a jeszcze te prowansalskie ;) to już w ogóle Fajne te poduszki :D i "ząb" też <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ząb jest the best :D
      Fajnie, że trafiłam w Twoje gusta :)

      Usuń
  12. Dziś róże cieszą oko całej mojej rodziny. Pięknie rozjaśniają salon bo mieszkamy w nieco ciemnym lesie. Poduszki dopełniają całości. O dziwo róże nie zjadają całego salonu.Jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś róże cieszą oko całej mojej rodziny. Pięknie rozjaśniają salon bo mieszkamy w nieco ciemnym lesie. Poduszki dopełniają całości. O dziwo róże nie zjadają całego salonu.Jest idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad - komentuj :)