Blog o szyciu dekoracyjnych poduszek, przydatnych akcesoriów kuchennych, dziecięcych zabawek oraz innych materiałowych dodatków, jakie można sobie tylko wymyślić.

wtorek, 15 marca 2016

Zaległości

Mam ogromne blogowe zaległości... 
Poprzedni post opublikowałam prawie miesiąc temu, a zdjęć i tematów przybywa...

Jesteśmy znowu po następnych przeziębieniach. Mój przedszkolak ostatnio spędził dużo czasu ze mną w domu. Dlatego zaczynam od rzeczy, które mają z nim związek.  


 W październiku uszyłam dla niego strój aniołka, który nosił na trzech różnych balach w swoim przedszkolu. Chciałam mu przygotować jakiś inny kostium, jednak Młody stwierdził, że chce być albo aniołkiem, albo autem ;)

Nie szyłam go od podstaw, a przerobiłam za dużą koszulę nocną. Skrzydła uszyłam z rękawów. Do środka włożyłam grubą i puszystą owatę i przepikowałam żeby ładnie się pofalowały. Musiałam też zmniejszyć obwód kołnierza, dlatego odcięłam tył koszuli, a po dopasowaniu przyszyłam wszystko na nowo. 
Skrzydła przyszyłam na plecach w kilku miejscach, dopiero wtedy ładnie się układały.






Powoli przygotowujemy się do Wielkanocy, przygotowaliśmy już sporo kurczaczków. Jeden z nich wylądował na wianku. Wcześniej wianek wyglądał tak:


A teraz w nowej wersji:
Zdjęcie robione innego dnia i od razu jest inne światło :/



Synek bardzo lubi takie szyte zabawki. Nie bawi się nimi, ale czasami wybiera jakąś do spania i przytulania. O tego kurczaka się troszczy i nie pozwala mu siadać tak wysoko, bo się połamie. Dlatego wianek jest pusty, została tylko rozeta z koronek.

Chciałam mu uszyć jakiegoś królika. Jak na razie nie trafiłam ze wzorem ;)

Powstały takie maluchy









 Ten maluch czeka na ubranko. Nadal nie mogę się zdecydować, czy ma to być dziewczynka, czy chłopczyk...


Widzicie to coś w kolorowe auta? Nie wiem, czy ktoś zgadnie, dlatego wyjaśniam - to jest marchewka z ogonkiem projektu mojego synka :D Uśmiałam się, jak przyszedł do mnie z tym materiałem i opowiedział co chce żebym mu uszyła. Powstał też rysunek, bo nie chciałam pomyłki i na jego podstawie uszyłam wielką marchewkę, którą naprawdę lubi!

Ps. Serduszka i buźkę namalowałam flamastrami do tkanin - są super! Mam też pastele, które świetnie nadają się do delikatnych policzków tild - świetna sprawa! wiem, że to żadna nowość, ale ja dopiero je odkryłam ;)


***********

Dżasta



22 komentarze:

  1. Wszystko genialne :) Mi najbardziej do gustu przypadła metamorfoza wianka :) Pamiętam go z okresu Bożego Narodzenia, a teraz Wielkanocny jest również mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Cieszę się, że go zrobiłam, bo mogę go dopasować do każdych świąt, czy pory roku ;)

      Usuń
  2. zdrówka! :) u nas też chorobowo buuu
    wszystkie uszytki bardzo fajne a wianek z kurakiem bomba!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wam też dużo zdrówka życzę! I niech już będzie ciepło!
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Piękne króliki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziuchne te zwierzaki :). Takie radosne pocieszajki. Wcale się nie dziwię, że Twój maluch je lubi, bo są po prostu urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzaki jak zwierzaki, ale marchewka jest dla synka najważniejsza :)

      Usuń
  5. Strój aniołka jest przepiękny a te skrzydełka to można nawet wykorzystać jako całoroczną dekorację bo są boskie : ) Wianek świetnie stuningowany a króliki słodziaśne,no ale marchewa rządzi : )))Moje dziecię przedszkolakiem już od dawna nie jest ale na chorobowym przebywa w tym roku więcej niż w szkole,mam z tego powodu totalną załamkę : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, nie pomyślałam o tym - odpruję skrzydełka i coś wymyślę :))
      Przykro mi, bo pewnie taka samo się męczysz jak i Twoja Córa, Trzymam kciuki, żeby zdrówko szybko przyszło i już u Was zostało!!!
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Prześliczne szyjątka:) Strój niesamowity:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te króliki, a najlepszy ten z samym serduszkiem <3 Idealny świąteczny królik :D
    Pozdrawiam :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny golasek, nie potrafię się zdecydować jak ma wyglądać, więc żeby nie pomyślał, że go nie lubię, dostał ode mnie serce :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Życzę dużo zdrowia :) Piękne "szyjątka", bardzo podoba mi się wianek. Zajączki przezabawne.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieustanie zachwycam się Twoimi pracami. Tworzysz naprawdę piekne rzeczy, podziwiam wszystkie po kolei:)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te króliki :-).Świetne wzory . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kombinuję z tymi wzorami, szukam takiego mojego ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Piękne prace. I marchewka jest urocza :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Dzięki! Jak patrzę na tę marchewkę, to trochę śmiać mi się chce, ale młody jest z niej bardzo zadowolony hahaha ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń

Zostaw po sobie ślad - komentuj :)